ZDRAVOTNICKÉ POTŘEBY

Nákupní košík

 x 

košík je prázdný

Podpora na telefonu

  

353 822 439

 

Nakupte u nás po telefonu:

 

353 821 633

Jak získat poukaz?

Jestliže jste si z naší nabídky vybrali nějakou pomůcku, poradíme Vám, jak máte dále postupovat, při uplatnění nároku úhrady zdravotní pojišťovnou.

Nabízíme Vám pomůcky v celé řadě provedení a velikostí, jednoduché nebo komfortnější. S ohledem na charakter a rozsah postižení je nutné zvolit vhodný typ pomůcky. S tím Vám velmi rádi poradíme. Navštivte nás nebo nás kontaktujte telefonicky / emailem a domluvíte si schůzku - přejít na kontaktní údaje.

Jestliže jste si vybrali konkrétní pomůcku, která je plně nebo částečně hrazena zdravotní pojišťovnou, obraťte se na svého (dle typu vybrané pomůcky) praktického nebo ve většině případů odborného ošetřujícího lékaře s žádostí o předepsání pomůcky (odborný lékař = neurolog, ortoped, rehabilitační lékař, internista, apod.).

Pomůcku Vám předepíše na tiskopis „Poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku“. Svému lékaři sdělte, jaký typ pomůcky jste si zvolili a tzv. kód, který je uveden u každé pomůcky na našich webových stránkách v sekci "Hrazeno zdravotní pojišťovnou". Stejným způsobem postupujte i v případě, že jste si ke konkrétní pomůcce zvolili i některá z nabízených příslušenství. O tom, zda je pro Vás tento typ vhodný, rozhodne předepisující lékař. Obecně platí, že pomůcka má být co nejlevnější a zároveň musí vyhovovat Vašemu zdravotnímu stavu a postižení. Při nutnosti schválení pomůcky revizním lékařem je nutné mít od odborného lékaře vystavenou také "Žádanka o schválení ZP". S takto vyplněnými tiskopisy se obraťte na revizního lékaře Vaší zdravotní pojišťovny. Po jeho schválení nám poukaz/poukazy předejte nebo zašlete (s uvedeným telefonickým kontaktem na Vás) - přejít na kontaktní údaje.

V případě, že si z naší nabídky vyberete elektrický vozík, je zde postup jiný – obraťte se na naše pracovníky a oni Vám podají podrobné informace, jak dále postupovat.

Na veškeré pomůcky se vztahuje odpovědnost za vady v délce 2 roky. Záruční a pozáruční opravy provádíme u našich zákazníků a v případě, že si to vyžádá rozsah opravy, v našich servisních dílnách.

V případě, že potřebujete s tímto postupem poradit, neváhejte nás kontaktovat.